Tuesday, March 8, 2011

malacca



baru balik melaka..
bercuti untuk 3 hri 2 mlm..rase mcm nak bawak lappy g melaka nak update blog tapi nak jalan2 pon xsempat apetah lagi nak update blog kan?hihi..
pergi dgn org yang tersyg so mmg lah rase best kan?
padahal ISNIN tu aku ade exam perkhidmtan JPA yang kandas haritu..
so smalam 7 march kene REPEAT...
xpenah2 aku repeat exam seumor idup ni kot..
first time rase mcm budak kurang pandai..
Ececeh...
geli lak dengar..


ish2..melaka oh melaka...
best lah melaka...
asam pedas,afamosa water world,pangkalan balak..
semua best...
tp KL tetap dihati..
hihihi...



cume ade tmpt yg xdpt pegi mcm jonker walk,xdpt panjat aFamosa yang tinggi tu...
tp dpt lah mkn eskrem CORNETTO mcm lagu AKIM tu ha...
hhahahahah.....






kontroversi...
mmg sangat lah..anyway aku cume harap dpt pkai HONDA JAZZ so boleh la aku pecut g melaka stiap kali aku bosan..
tp mule2 aku kene lah g shah alam dulu amek budak manje tu...pastu gerak g melaka trus..
eee syok tu..

bila nak blk KL mule lah aku buat muke masyam...
aku rase kalau buat air limau cnfirm kalah sbb muke aku lg masyam dr air tu...
eee saje je buat muke tacing lebih...sbb isnin dah x dpt jumpe budak manje tu...
tah hape2 kot aku ni...
kalau lah ade doraemon,mmg aku dah mintk pintu sukahati so boleh aku g melaka dgn s.alam bile aku bosan2..
kahkahakah...
HARAM tol lah imaginasi aku ni ha...



kt afamosa tu yg plg best kot..
men gelongsor yg tinggi cam menara KLCC...
eeee,knape lah ade smpai tinggi cmtu...tp mmg best n boleh gile kot...


Mak aku pon tahu dan sedia maklum yang....
yang...
yang....
yang...























aku ni KAKI JALAN n KAKI REWANG..mmg x malu lah nak mengaku..
balik dr melaka tu boleh pulak aku kuar dgn kwn2 meeting huru-hara...
lepak minum makan mentedarah...
pastu g tgok bola kt NZ yang penuh gile dgn LELAKI..
mmg gile lah..
dengan muke tanpa segan dan silu serta sopan santunnye,aku yasmin bedah g lepak ditengah jantan2 tu..
padahal aku x minat bola kot..
tp bila KUYT(berd panggil KUNYIT) tu gol kan utk Liverpool...aku pon tepuk same...
dgn BB tersyg xde bateri..hahaha...
yelah dah lame x lepak dgn dorang...
melaka punye penat pon boleh lupe..


balik2 Menara Orkid,rumah aku yg disewa dgn sewa yang agak mahal...
cas BB..adelah miskol dr budak manje...
dlm hati dah berdebar2 takot kene marah...
at last xde ape...




itulah die..sekian dari melaka ke kuala lumpur singgah kt wangsa maju punye liputan...cis...

No comments:

Post a Comment