Tuesday, March 15, 2011

batu pahat...



last balik kg...
time raye cine..
tetibe plak bace blog lela ni...
aku jadik tacing gile kot..
rindu nye...

abah,mak....


dah tetibe rase nak pakai honda jazz lg..
pecut g batu pahat...
eeee nape lah tetibe rase cmni..
seb bek la bru je plak g umah akak ku yg tersyg INA kt segambut tu..
kejap pon jadik la...











sabtu tu,aku start moto..
jalan pelan2..
sampai la segambut(jalan bnyk gile lubang,rosak moto aku...)
smpai2 je jumpe syafa..
ina tgh tido..
aku tnye la syafa..abg die syazrin mane..
die cakap abg die skolah..
aku pon PERCAYE dgn penuh cnfident nye...


pastu lepak2 men dgn syafa..
aku bg die hadiah dr melaka wlaupon xseberapa kot..
die suke..
senyum smpai ke telinge...
pastu die men opera plak dgn hadiah yang aku bg..
aku layan kan aje..



kruk kruk..
perut dah bunyi..
aku ajak syafa g McD kt mont kiara nek moto..
syafa nek die peluk aku..
atas moto,boleh plak die goyang2 bikin gua gabra gile kot...
ish budak ni jatuh kang....
dah la aku pon gabra,die leh plak nak buat2 mcm lap 96...
hahahaha



pastu dah smpai umah nak mkn mcD...
aku nmpak la syazrin...
aku tnye la " ABG bkn g SEKOLAH KE???"
rupenya aku kene tipu hidup2 dgn syafa..
budak 5 thn pon boleh tipu aku..
cehhh...
sabar jela..
cuti skolah...aku pon sengal g tanye...
seb bek aku ni makcik yg berhemah..
walaupon salu kene buli dgn anak2 buah aku..
dorang ejek aku ape...

"MAK TEH ooo MAK TEH...
AIR TEH ooo AIR TEH..."


hahahaha




nway mmg rindu gile kt batu pahat..
nak tgok buah dragonfruit,nak makan soto..
akak aku dekya yang tgh berpantang di kampung tu salu la bikin aku jeles..
saje je ckp mak msak sedap2...
ish....
mak aku tukang msak terbaik di seantero dunia termsuk lah planet2...


I MISS BATU PAHAT...
tmpt keluarga aku bermastautin...



No comments:

Post a Comment