Sunday, December 9, 2012

syurga firdausi

assalamualaikum.
bila berdepan situasi yang ditempuhi sekarang ni.baru rase blog adalah tempat luahan pertama.
sedih.i've spend two hour in to toilet just to wash away all my feelings.
tapi apakan daya.semua perasaaan tu still ada.
sampai sekarang still terasa debaran bila tahu diri ditipu oleh org yang disayangi selama ini.
maybe nampak jiwang but then.this is life kan.

happy environment mcm susah nak dekat dengan hidup ini.
disamping bersyukur diberikan rezeki oleh Allah.
aku dikurniakan kerjaya yang baik seiring dengan minat aku.
aku tekadkan dan bulatkan niat untuk fokus kerjaya.
terus nak bina keluarga.
tapi sadly.

my heart get hurt again.
mungkin dah ketentuan dan balasan dari Allah.
sesudah aku meninggalkan dia yang setia.
aku diuji dengan dugaan seberat ini.
aku sendiri yang bodoh dalam menilai lelaki.


maybe sejarah hitam since aku kecik yang buat aku susah nak bahagia.
and i aspect for more from someone.
aku mendekatkan diri dengan agama.
but he still didnt see my effort.
masih teringat debaran semalam.
waktu aku menitiskan air mata sambil meminta penjelasan darinya.
Mungkin hanya Alllah yang memahami perasaan ni.

Timbul rasa cemburu dihati.melihat kebahagian kenalan dan keluarga.
tapi mungkin belom masanya untukku lagi.


aku menunggu kebahagiaan di syurga firdausi.



love,
putri

No comments:

Post a Comment