Saturday, June 16, 2012

Topik.

Assalamualaikum all. Dah lame rasenya tak berblog. Alhamdlillah still berada di atas muke bumi Allah and bersyukur dgn nikmat Allah. Lately banyak hal yang jadi.but now nak cerita pasal wedding lah.nice tak TOPIK ini.....hahahaha.... Actualy nak update yang my sis dah pon pregnant anak kedua.but sadly aku jugak belom dipinang org(macam sungguh tak laku) Anyhow..seru belom sampai tapi insyallah I believe. Topik ni sangat ler menarik hati.. Nowadays ramai org buat tema garden wedding kan.but for me mcam tak menarik..menarik tu memang la menarik but dah ramai sangat kot yg buat.dah takde kelainan. Tergoogle haritu pasal javanese wedding.seems menarik sbb baju die..mentang2 lah bakal cik abg gua adalah berdarah jawe.kuangkuang... Anyhow..salah satu choice yang menarik jugak kan javanese wedding.... Selain itu..perkahwinan tradisional mcm adat melayu lama.pakai baju songket tu...menarik kan kan...ape2 pentingkan yg wajib dlu...akad nikah...hihi. Insyallah dengan ketentuan Allah,gua akan dapat jodoh yang ditetapkan.amin.doakan yang terbaik sesama kite.im happy to have such a understanding family. Kakak yg suke push2 and the same time dorang akan sponsor sikit wedding aku nanti..hahaha...dorang excited lebih mcm dorang yang nak kahwin..huhuhu... Adik2 pon kuat mengpush jugak akak die yg sorang ni..hahaha... im happy to be me...untung kan jadik anak tengah,ade abang,kakak,adik lelaki n adik perempuan..cukuo n complete package.jgn jeles.... Disaat ni and di masa post ini ditaip...planinng untuk wedding gua a.k.a Azlinda Putri binti Azman... Maybe tahun depan akan menamatkan zaman bujang gua...gua ni memang seorang yang memanfaatkan zaman bujang gua tau..so skang gua dah ready nak jadi surirumah tangga...doakan ye! Entry ini ditaip menggunakan IPAD.so kesalahan praghraph tak tersusun ini harap dimaafkan.

No comments:

Post a Comment