Wednesday, July 14, 2010

future planning

last month,my ex housemate,nur hidayah or yg aku slalu panggil "DA" telah berkahwin..
then,aku n zila(my officemate) pon gerak ke rumah die at Wakaf Dua(aku pon xtaw katmane)..
kiteorg g naek bas je wlaupon jauh..
yelah i have to sbb both of us xde kereta..
then smpai sane,aku pon jumpa the pengantin dan so shocked to see her yg tersangat cantek..
aku suke kwn dgn die and die lah antara my fren yang close since PSP dulu..


that time agak meriah..after a few hours tunggu,ade lah ex classmate dayah dtg..aku jumpe la dorang kt sane..so far,xde ape2,cume ade yg agak sombong(zila yg ckp)..
aku pon prasan..anyhow aku buat xtaw mcm bende tu xde pape2..
cume,bease la manusia..aku xboleh tipu diri aku..sbnyanye mmg aku rase dorang sombong dgn aku bcos bile aku tegur,then dorang jwb "hmm,oo putri pon ade."

tu je..
dats it..
anyway..CONGRATS to dayah..
Heppy Wedding day..
and that was the gruelling experience bile aku n zila nek bas yang terpaksa tunggu sampai 2 jam and melalui jalan yng 4wheel drive je ptot lalu..
that Terengganu's experience..

1 comment:

adnan said...

salam lindot~~ awat xde keta lagi? bukan parent ko ada byk keta ke? hahaha... ko bile nk kawen? nampak cam dah makin kurus je.. hah hah... yang tanda kat dahi pun dah hilang dah ek? patut x cam..

Post a Comment